VELIKA KAO DIJETE Povratak ili samo privremeno stajalište? - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

ponedjeljak, 07.07.2008. ♥

♥ Povratak ili samo privremeno stajalište?


Nakon četiri mjeseca...
Mnogo se toga promijenilo.
Iskreno, ne znam jesam li se ja vratila sa svoga odmora.
Zaželjela sam se ovog neobičnog virtualnog svijeta.
Nedostaje mi ovo piskaranje navečer, opuštanje i uživanje.
A opet... Nisam sigurna.
Nisam sigurna jesam li spremna ponovno se obvezati da su Vas čitati, pisati komentare...
Nisam sigurna jesam li u mogućnosti da Vam ponudim nešto zanimljivo iz svog života.
Ljuta sam sama na sebe jer sam ušla u nekakvu glupu rutinu i ništa mi se ne da.
Crno - bijeli svijet (s fragmentima boja)
Točno tako!
Potrudit ću se ja obojati svoj svijet u najšareniji akvarel ikada...


Image Hosted by ImageShack.us


Onda, je li ovo povratak ili samo privremeno stajalište?

Ipak je ovo Povratak!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.