VELIKA KAO DIJETE Djevojčici mjesto igračke - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

utorak, 17.04.2007. ♥

♥ Djevojčici mjesto igračke

Ljerko, srce moje, ti si lutka mala,
Pa ne slutiš smisla žalosnih soneta,
Kesteni pred tvojom kućom duhu tvom su meta,
Još je deset karnevala do tvog bala.

Ti se čudiš, dušo. Smijat si se stala
Ovoj ludoj priči. Tvoja duša sveta
Još ne sniva kako zbore zrela ljeta.
Gledaš me ko grle. Misliš - to je šala.

Al´ će doći veče kad ćeš, ko Elvira
Don Huana sita i lažnih kavalira
Sjetiti se sjetno nježne ove strofe.

Moje će ti ime šapnut moja muza,
A u modrom oku jecat će suza
Ko za mrtvim clownom iza katastrofe.

Antun Gustav Matoš


Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je jedna od mojih najdražih pjesama. Često se prisjetim ovih predivno-čarobnih stihova. Ja sam mala Ljerka koja još uvijek ne razumije smisao žalosnih soneta ovoga svijeta... Ipak uživam jer znam da će doći taj trenutak kada ću zaplesati sva u zlatnom na svom balu zajedno s... kiss

♥ 22:53 ♥ komentari (24) ♥ printDjevojčici mjesto igračke

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.