VELIKA KAO DIJETE Proljeće: zbrka i ludilo - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

nedjelja, 15.04.2007. ♥

♥ Proljeće: zbrka i ludilo

Od kako sam tebe upoznao ja
Nisam više isti to već svatko zna
A i sam se pitam što to sa mnom bi
Kakvom si me čarolijom začarala ti.
Proljeće je, a u meni nemir,
Od sreće bih zagrlio svemir,
Proljeće je i miriše trava,
Srce kaže ti si ona prava

Za mene, za mene....

Večere, parfemi, nakit, pa i veš,
Poklona milion ne računam više,
A ti hočeš samo da mi budeš žena,
Da kraj tebe, dušo, budem kao sjena.

Proljeće je, a u meni nemir
Od sreće bih zagrlio svemir,
Proljeće je i miriše trava,
Srce kaže ti si ona prava.

Za mene, za mene....


Image Hosted by ImageShack.us


Proljeće... Zbrka i ludilo u glavi. Obožavam. Ova pjesma Luke Nižetića točno opisuje kako se osjećam. Uživam u svojim nebulozama. Sati, dani prolaze, a ja uživam. Sve je tako super i sve je genijalno. Opustim se i odlepršam u nepoznate daljine, na put u... Noćima ne spavam. Ludila je previše u meni. Ništa mi se ne da. Samo ležim, slušam glazbu, maštam, mozak je već dugo na frekvenciji sa svemirom.

Nadam se da mi ne zamjerate što sam malo zanemarila blog. Tako vam je to... Ludost.

♥ 23:06 ♥ komentari (19) ♥ printProljeće: zbrka i ludilo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.