VELIKA KAO DIJETE Sve prolazi... - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

ponedjeljak, 26.02.2007. ♥

♥ Sve prolazi...

Kasna je ura i boli me glava. Preumorna sam od svega. Sutra me čeka naopran dan i priziva me zov sna. Trebam poći...

Želim... Hvala Vam svima, hvala na svim prekrasnim riječima potpore. Ne znate koliko mi je to pomoglo. Znam, svi ste Vi moji Prijatelji koje mnogo ljubim i cijenim. Svaka Vaša napisana riječ je bitna. To nikada nemojte zaboraviti.

Sve je prošlo... Znate, vrijeme ipak liječi sve rane. Dogodilo mi se... Svi snove i sve nade rasprsnule su se u jednom trenutku. Sve je nestalo tako brzo kao i kad se pojavilo. Iznenada, nenajavljeno. Trebam ići dalje. Takav je život. Možda sam u ovom treutku posrnula, ali pala nisam. Borim se. Letim dalje, letim najviše...

Koliko je smo tanka granica između nade, između puta k ostvarenja sna i propsti, uništenja toga sna... Nema veze. Krećemo dalje. Vrijeme liječi sve rane. Možda, nekome trećemu, ovo što se meni dogodilo bilo bi smiješno, ali meni nije, meni je bolno... Proći će. Sve prolazi... Polako...

Znam, trebalo je tako biti; sve je zapisala Ista Ruka. Pomirila sam se s tim. Čekaju me nove pustolovine u kojima ste i Vi važni ˝detalji˝.

Još jednom Vam hvala na svemu. Na svakoj riječi podrške... Prijetalji moji... :))))

♥ 22:24 ♥ komentari (24) ♥ printSve prolazi...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.