VELIKA KAO DIJETE SLAB OD ZORE - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

utorak, 26.12.2006. ♥

♥ SLAB OD ZORE



Dan nesretni, blijedi dan se pomalja
s mirisom hladnim i ubojnim, sa svojim snagama u sivom,
bez praporca, lijući zoru kap po kap na sve strane:
to je brodolom u praznini, s obzorjem plača.

Pošto je od tolikih mjesta pobjegla vlažna i šutljiva sjena,
od tolikih praznih mudrijanja, od tolikih predjela zemaljskih
gdje je morala zaposjesti sve do obrisa korijenja,
od tolikog oštrog oblika koji se branio.

Ja plačem posred osvojenoga, u pomutnji,
u okusu koji raste, prislanjajući uho
na čisto kolanje, na povećavanje,
prepuštajući bez cilja korake onom što dolazi,
onom što se rađa, odjeveno u lance i karanfile,
sanjam noseći svoje moralne znakove.

Ništa nije ni prenaglo ni veselo, ni ponosna oblika,
sve se u postanku pokazuje kako očito bijedno,
svjetlost zemlje izlazi ispod njenih vjeđa,
ne kao glas zvona, nego kao suza:
tkanina dana, njegovo slabašno platno
služi za povoj bolesnika, za mahanje
na rastanku, iza odsutnosti:
to je boja, koja želi jedino zamijeniti,
pokriti, progutati, pobijediti, stvarati rastojanja.

Evo me sama među nepovezanim tvarima,
kiša pada po meni i pričinja mi se,
pričinja mi se u svom bunilu osamljena na mrtvom svijetu,
kao da je nešto odbija dok pada
i kao da nema čvrstog oblika.

Pablo Neruda

♥ 22:05 ♥ komentari (19) ♥ printSLAB OD ZORE

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.