VELIKA KAO DIJETE O, tužna dušo... - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

utorak, 19.12.2006. ♥

♥ O, tužna dušo...

Image Hosted by ImageShack.us

Ove noći postadoše Noći Molitve
u kojima moja duša polako...
Danas čuh glas Prijatelja,
moje srce počne polako jecati, a
suza zatitra u oku...
Polako šetam punim ulicama
moga grada. Svi se vesele Božiću...
I ja. Ali tiho, neprimjetno u ovoj gomili.
A zašto?
Iščekujem dan sutrašnji u kojem
ću možda otkriti nove staze moga života.
Možda sretne, možda tužne...
A što ću?
Dok prosinac polako hodi ovim danima,
ja tiho jecam. To nitko ne zna.
Boli me jer Netko postaše Zli Čarobnjak
koji ne želi razumjeti radost pahulja života zime..
Znam, sve se događa s nekim razlogom
pa tako i ovo. Ovo je opomena bezimena
sljedećim treutcima...
Koji će možda neviđeno poći kraj mene
zavodeći me svojom tugom il' radošću...



♥ 22:41 ♥ komentari (12) ♥ printO, tužna dušo...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.