VELIKA KAO DIJETE Oni prelaze u prah i pepeo... - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

petak, 27.10.2006. ♥

♥ Oni prelaze u prah i pepeo...

Sjedim na jednoj istrošenoj klupi starog kolodvora. Kiši. Promatram ljude oko sebe kako bezglavo jure prema svom cilju. Svi točno znaju što žele. Odlaze i dolaze prepuni vlakovi, možda, novih nada za ovo čovječanstvo. Mijenja se sve.
Polako odlaze posljednje skrletne zrake. Napuštaju nas. Dolazi noć. Zamišljam sebe u svemu ovom. Lunjam putevima mašte...
Otvorim oči. Nema nikoga. Sve prazno. Pogledam u nebo. Zanosite kapi kiše još padahu po mom licu. Muk i tišina. Gase se posljednji zvuci...
Pomislih da sam jedina, ali... Odjednom opazim buđenje njih. Vidim tamo onoga, pa još jednog, pa još jednog... Mnogo ih bješe. Opazim njihov pogled koji svaki danom gubi sve više i više nade. Shvatih da se na ovom, noću zaboravljenom kolodvoru, odvija nešto drukčije. Bojim se!
Nisam jedna od njih. Ostavljena sam ovdje samo ovaj dan. Otići ću! Snaći ću se!
To i oni mišljaše. Bijahu puni nekog posebnog entuzijazma i vjere. Sve se to rasprsnulo kao balončić. Nema nikoga. Sami, samcati u ovom životu.
Jadni...odbačeni...zaboravljeni... Gledaju me radoznale oči... Mole me za nešto...
Možda sjedim na nečijem noćnom prebivalištu? Digoh se. Hodam. Promatram ih. Više se ne obaziru na mene.
Tuga me hvata. Vidjela sam ju! Pokrivena novinskim papirom s bocom alkohola u ruci. Svi imaju, tu ˝bocu spasa˝ u naručju. Što hodam dalje, to se sve više bojim. Na jednom uglu ugledah jednu četrnaestgodišnjakinju kako prodaje svoju dušu za gram kokaina ili hašiša. Stoje s gospodom koja ih jadno plate za pola sata zabave. Stoje i čekaju.
Pa, Bože, tek im je četrnaesta?! Da, to su sve djevojke koje su bile žrtva nasilja u obitelji. Možda je jedna od njih plod silovanja... Tko zna!
Jedan čovjek na svojoj gitari svira glazbu koja daje neki poseban, jezovit osjećaj. Sve je kao u horor filmu.
Naglo potrčim. Izađem iz tog sna, izađem na kišu koja me vrati u stvarnost.
Odlazim, odlazimo zaboravljajući na njih. Oni postaju zaborav koji prelazi u prah i pepeo...


Ostavljam vam ovo... Moje strahove, moje osjećaje...
Ugodan vikend!!

♥ 22:33 ♥ komentari (10) ♥ printOni prelaze u prah i pepeo...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.