VELIKA KAO DIJETE Ja... - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

utorak, 24.10.2006. ♥

♥ Ja...

Ja...
Jedna nebeska duša
koja leti tražeći nešto.

Ja...
Upoznajem Vas,
radosna sam...
Cijeli svjiet je moj.

Ja...
Možda, samo jedan
trenutak
je dovoljan da se
sve uništi, zaboravi...

Ja...
Ljudi su zli,
uništavaše me.
Prodrli u me
kao goniči stoke..

Ja...
Možda,
bezvrijedna duša.
Jesam.
Ali, volim Vas.

Ja...
Živim ovaj život
kao da je sada kraj.
Tražim... lunjam...

Ja...
Plačem zbog
jadnog svijeta,
ljudske okrutnosti...

Tko sam ja?

Samo jedna bezvrijedna duša....


Ovo su samo jedne obične misli koje mi dođoše u tom trenutku...

♥ 21:46 ♥ komentari (7) ♥ printJa...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.