VELIKA KAO DIJETE Letjela sam prostranstvima... - VELIKA KAO DIJETE - Blog.hrVELIKA KAO DIJETE

nedjelja, 15.10.2006. ♥

♥ Letjela sam prostranstvima...

Vratih se. Dok me nije bilo letjela sam nebeskim prostranstvima. Bijaše i oluja i nevremena, ali sad je sve to iza mene. Bar se nadam. Sletjela sam na Vaš prozor s nekom novom nadom. Želim s Vama svima podijeliti svoju hrpu nepovezanim i nejasnih misli. Uživala sam izmičući oblacima dok sam gledala Tebe kako besciljno negdje žuriš.
Maštala sam. Sletjevši, iznenadila sam se. Dok me nije bilo dogodile su se mnoge promjene. Teško mi bješe. Polako sam posrtala, ali Ti si ispružio ruku, Ti Stranče! Ne poznavah Te!
Ponekad zatvorim oči i pitam se:˝ Što bi bilo da je bilo?˝ To me pitanje često opsjeda. Znam tako često sanjariti. Razmišljam o svemu tome, ali nikako da... Nešto shvatim. Sve mi je apstraktno i paranormalno. Nešto što sam prije mrzila sada volim. Može se reći i obožavam. Život ne pleše uvijek na našu glazbu. Nije uvijek sve kako mi hoćemo. Ajme, da mi se jedan dan vratiti u prošlost, u vrijeme kada je to bilo tako... Sve bajno i krasno... A zamislite da se to nije dogodilo, ja sada ne bih bila ovdje na ovm mjestu u ovom životu... Toliko nejasnih pitanja... tražim odgovore cijeli život.

˝Tek sada znam da ništa ne znam!!˝

♥ 22:45 ♥ komentari (1) ♥ printLetjela sam prostranstvima...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.